TOP 5 NAJČEŠĆE POSTAVLJENIH PITANJA
TOP 5 NAJČEŠĆE POSTAVLJENIH PITANJA

Naše kafe možete poručiti putem Nespresso Kluba na sledeći način:

Posetite stranicu za registraciju kako biste kreirali prvu online porudžbinu.

Set za uklanjanje kamenca možete kupiti pozivom na broj telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili na našem sajtu, u kategoriji Aksesoari – Održavanje, kao i u Nespresso buticima.

Jedan set sadrži dve doze sredstva za uklanjanje kamenca i uputstvo.

Naše kafe se nalaze u pakovanjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakovanja, Vaše porudžbine kafe putem interneta ili preko Nespresso Cluba treba da sadrže najmanje 50 kapsula. Možete da kombinujete različite kapsule, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Postoje dva načina plaćanja:

  • Gotovinom prilikom preuzimanja: za porudžbine putem telefona ili putem interneta. 
  • Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Dina): za porudžbine putem interneta.

Takođe i: 

  • Plaćanjem po predračunu (za pravna lica).

 

U slučaju da Vam je potrebna pomoć za Vaš aparat, možete da nas kontaktirate putem telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965.

Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h.

Pružamo rešavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Citiz&Milk, Pixie, Lattissima One i Atelier. 

Ukoliko je potrebna popravka aparata, za Vas možemo uraditi sledeće:

- Obezbediti uslužni aparat za vreme trajanja popravke.

- Popraviti aparat i proveriti sve njegove delove.

Ova usluga je besplatna tokom dvogodišnjeg perioda garancije. Ukoliko je period garancije istekao, naši stručnjaci za kafu će Vas ljubazno obavestiti o naknadi za ovu uslugu.

Informacije o proizvodima
Informacije o proizvodima

Naše kapsule su hermetički zatvorene za optimalnu zaštitu aroma kafe. Na svakom pakovanju navedena su dva datuma: datum proizvodnje i datum isteka roka. Osiguravamo svežinu do 12 meseci od datuma proizvodnje.

Količina kofeina u kapsuli zavisi od vrste sirove kafe koja se koristi u recepturi.

Robusta sadrži u proseku 2.4% dok Arabica sadrži oko 1.3% kofeina.

Kapsule bez kofeina sadrže manje od 0.1% kofeina.

Klasične Nespresso kapsule sadrže oko 5g mlevene kafe dok Lungo kapsule sadrže oko 6g mlevene kafe.

Primer: čista Arabica u klasičnoj Nespresso kapsuli (5g) sadrži 5g x 1.3% = 0.065g = 65 miligrama (mg) kofeina.

U nastavku su navedeni primeri ili prosečni sadržaj kofeina prema vrsti pripreme kafe (vrednosti su zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Šoljica filter kafe: 75mg
  • Šolja instant kafe: 100mg
  • Šolja čaja: 50mg
  • Standardno kola piće: do 40mg
  • Standardno energetsko piće: 80mg
  • Crna čokolada: do 50mg
  • Mlečna čokolada: 25mg.

Iskorišćene kapsule možete dostaviti u neki od naših butika koji se nalaze na sledećim adresama:

- Nespresso Boutique Delta City, Jurija Gagarina 16 - Beograd

- Nespresso Boutique Ušće, Bulevar Mihajla Pupina 4 - Beograd

- Nespresso nano butik Promenada, Bulevar Oslobođenja 119 – Novi Sad

Više o našem programu održivog razvoja možete pročitati na sledećem linku.

Naše kafe su različite vrste Arabike i Robuste.

Stabljike arabike su nežne i zahtevne biljke, koje se uzgajaju na plantažama smeštenim na obroncima planina, uglavnom u Srednjoj i Južnoj Americi i u istočnoj Africi. Delikatnost njene arome povećava se sa visinom na kojoj se uzgaja.

Robusta je otpornija na uslove tropske klime i raste na područima koja nisu pogodni biljci Arabika, u nizinama gde je vruće i vlažno, uglavnom u zapadnoj Africi i jugoistočnoj Aziji.

Nespresso kafe su poreklom sa 3 kontinenta, iz 15 zemalja I to:

Meksiko, Kolumbija, Nikaragva, Brazil, Gvatemala, Peru, Etiopija, Uganda, Kongo, Kenija, Zimbabve, Indija, Indonezija, Kina, Papua Nova Gvineja.
Više o poreklu naših kafa možete pročitati na stranici Poreklo kafe.

Online podrška
Online podrška

Kada kreirate porudžbinu na Nespresso stranici, ne možemo garantovati njene izmene ili otkazivanje. Naši distributivni centri pakuju i isporučuju porudžbine što je pre moguće, kako bi se osigurala isporuka u roku od dva radna dana.
Molimo Vas da nas što pre kontaktirate putem besplatne linije 0800 253 253, kako biste zatražili promene u Vašoj porudžbini.

Kako biste promenili Vašu lozinku, potrebno je da uradite sledeće:

  1. Kliknite na "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom uglu ekrana, a zatim na "Zaboravili ste lozinku?".
  2. Unesite e-mail adresu koju inače koristite kada kreirate svoju porudžbinu.
  3. Na e-mail adresu koju ste ostavili stići će Vam poruka sa linkom na koji je potrebno da kliknete, a zatim će Vam stići nova lozinka.

Naše kafe se nalaze u pakovanjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakovanja, Vaše porudžbine kafe putem interneta ili preko Nespresso Cluba treba da sadrže najmanje 50 kapsula. Možete da kombinujete različite kapsule, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kliknite na "Registrujte se" u gornjem desnom uglu našeg sajta i unesite svoje lične podatke.

Da li ste već član Kluba?

Ukoliko jeste, jednostavno unesite Vaš članski i poštanski broj u ova dva polja i kliknite na “Nastavite”.

Ukoliko niste, izaberite "Ne, nemam članski broj Nespresso Kluba." i kliknite na “Nastavite”.

Unesite željenu adresu za isporuku i račun, i izaberite da li želite da budete obavešteni o našim novim proizvodima i ponudama. Kliknite na "Nastavite".

Možete registrovati Vaš aparat za kafu, tako što ćete odabrati model koji posedujete i uneti serijski broj, datum i mesto kupovine. Kliknite na “Još uvek nemam aparat” ukoliko ga ne posedujete, ili ukoliko želite da ga registrujete naredni put.

Vaš nalog je kreiran i možete kreirati porudžbinu.

 

Kako biste promenili Vašu e-mail adresu, potrebno je da uradite sledeće:

  1. Unesite Vaše podatke za prijavu (E-mail adresa i lozinka) u "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom uglu ekrana.
  2. Kliknite na "Lični podaci" a zatim "Promenite e-mail adresu"

Postoje dva načina plaćanja:

  • Gotovinom prilikom preuzimanja: za porudžbine putem telefona ili putem interneta. 
  • Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Dina): za porudžbine putem interneta.

a takođe: 

  • Putem predračuna (za pravna lica).

Ako otkrijete da nešto nedostaje, da je oštećeno ili nije ispravno u Vašoj narudžbi, kontaktirajte nas što je pre moguće putem telefona: 0800 253 253 (besplatna linija), +381 11 44 12 965 ili popunjavanjem kontakt forme.

Posvećeni smo tome da Vam svaki put pružimo savršeno iskustvo i rado ćemo izvršiti potrebna prilagođavanja.

Registracija Vašeg Nespresso aparata donosi sledeće benefite:

- Ukoliko dođe do gubitka računa, a desi se kvar aparata i potreban je servis, naši specijalisti za kafu mogu pristupiti evidenciji te utvrditi kada je aparat kupljen i da li je i dalje u garanciji.

- Takođe ako imamo potencijalni problem u seriji aparata, vlasnike registrovanih aparata možemo da obavestimo i isti zamenimo ispravnim.

Dostavu vršimo direktno na Vašu adresu u roku od 1-2 radna dana.

Na našoj web stranici www.nespresso.rs možete se prijaviti na Nespresso newsletter i putem emaila primati novosti o novim proizvodima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i sličnim informacijama.

Kako se svaka Vaša kupovina beleži u našem sistemu i prati, za Vas ćemo spremati i personalizovane  promocije!

Pomoć oko aparata
Pomoć oko aparata

Set za uklanjanje kamenca možete kupiti pozivom na broj telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili na našem sajtu, u kategoriji Aksesoari – Održavanje, kao i u Nespresso buticima.

Jedan set sadrži dve doze sredstva za uklanjanje kamenca i uputstvo.

Najpre, stavite stirer unutra i napunite svežom vodom do prve indikacije za maksimalnu tečnost. Zatim prebacite na topli režim. Nakon toga, očistite mekom, vlažnom krpom kako biste uklonili sve tragove mleka i sprečili da ono ogoreva.

U slučaju da Vam je potrebna pomoć za Vaš aparat, možete da nas kontaktirate putem telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rešavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Citiz&Milk, Pixie, Lattissima One i Atelier. Ukoliko je potrebna popravka aparata, za Vas možemo uraditi sledeće:

- Obezbediti uslužni aparat za vreme trajanja popravke.

- Popraviti aparat i proveriti sve njegove delove.

Ova usluga je besplatna tokom dvogodišnjeg perioda garancije. Ukoliko je period garancije istekao, naši stručnjaci za kafu će Vas ljubazno obavestiti o naknadi za ovu uslugu.

Rezervne delove možete pronaći u našim buticima na sledećim adresama:

Nespresso Boutique Delta City Jurija Gagarina 16 - Beograd

Nespresso Boutique Ušće Bulevar Mihajla Pupina 4 - Beograd

Nespresso nano butik Promenada Bulevar Oslobođenja 119 – Novi Sad

Ili proveriti dostupnosti u našim ovlašćenim servisma putem našeg korisničkog servisa: 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965.

Nakon određenog vremenskog perioda, u Vašem aparatu se nakuplja kamenac. Ovo je normalna prirodna reakcija, u zavisnosti od tvrdoće vode i od toga koliko često koristite aparat. Kamenac može blokirati cevi vodenog kruga unutar aparata ili oštetiti druge delove. To će između ostalog imati negativan uticaj na temperaturu kafe, vreme zagrejavanja Vašeg aparata, perforaciju kapsula. U suštini, to će uticati na kvalitet kafe.

Koristite Nespresso komplet za uklanjanje kamenca svaka 3-4 meseca. Ovo garantuje optimalno funkcionisanje aparata i svaki put savršenu šoljicu kafe. Štaviše, produžava životni vek Vašeg aparata.

Rastavite Rapid Cappuccino System. Pažljivo isperite sve ostatke mleka vrućom vodom (40°C).

Potopite sve komponente u vruću vodu (40°C) zajedno sa blagim deterdžentom najmanje 30 minuta i

detaljno isperite vrućom vodom.

Očistite unutrašnjost rezervoara za mleko blagim deterdžentom i isperite vrućom vodom. 

Nemojte koristiti abrazivan materijal koji bi mogao oštetiti površinu opreme.

Osušite sve delove čistim peškirom, krpom ili papirnim ubrusom i ponovo ih sastavite.