Pravne informacije
Registracije kompanije
SF1 COFFEE DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU ZA TRGOVINU I USLUGE NOVI SAD
Adresa: Kralja Aleksandra 12/3/57, Novi Sad, Srbija
Delatnost: Ostala trgovina na malo hranom u specijalizovanim prodavnicama
Šifra delatnosti: 4729
PIB: 110803242
Matični broj: 21388513
Web: www.sf1group.com
E-mail: nespressoclub@sf1coffee.com
Telefon: 0800 253 253
Politika kolačića
Šta su kolačići
Kolačići su male tekstualne datoteke koje web stranice koje posećujete ostavljaju na Vašem računaru. Oni se u velikoj meri koriste kako bi web stranice radile, ili mogle da rade na efikasniji način, kao i za pružanje informacija vlasnicima stranice.
Kako i zašto koristimo kolačiće
Mi koristimo kolačiće kako bismo poboljšali korišćenje i funkcionalnost naše web stranice i kako bismo bolje razumeli kako posetioci koriste naše web stranice i alatke i usluge ponuđene na njoj. Kolačići nam pomažu da prilagodimo Nespresso stranice Vašim ličnim potrebama, da poboljšamo jednostavnost njihovog korišćenja od strane korisnika, da dobijemo povratne informacije o zadovoljstvu kupaca i da komuniciramo sa Vama na drugim delovima interneta. Informacije koje pružaju kolačići na web stranici mogu koristiti i treće strane, iz funkcionalnih razloga ili za oglašavanje.
Koje vrste kolačića koristimo?
Na Nespresso stranicama možemo koristiti sledeće vrste kolačića:
- Neophodni kolačići
Ovi kolačići su neophodni za omogućavanje osnovne funkcionalnosti web stranice i moraju biti prihvaćeni kako bi stranica funkcionisala. Njihova upotreba može obuhvatati autentifikaciju, bezbednost ili lokalizaciju.
Primer: Koristimo kolačiće kako bismo sačuvali informacije o jeziku kog želite da koristite na web stranici i kako bismo to zapamtili prilikom Vašeg sledećeg logovanja. Isto tako, kada se identifikujete i Vaša autentičnost je potvrđena, mi koristimo privremeni kolačić kako bismo Vas prepoznali tokom vaše sesije i sprečili da neko drugi pokuša da Vas oponaša, čak i ako niste zatvorili svoju sesiju na odgovarajući način.
- ID sesije: Nespresso web stranice koriste specifične kolačiće, koji su od suštinskog značaja za njihovo pravilno funkcionisanje. Jedna vrsta je kolačić koji se koristi za kreiranje ID sesije za korisnika, tako da sam sistem može identifikovati korisnika kao jedinstvenog i pojedinačnog korisnika, koji se razlikuje od bilo kog drugog koji gleda web stranicu. Ove informacije se ne koriste niti čuvaju izvan Nespresso sistema, a zadržavaju se samo privremeno dok korisnik pristupa stranicama naloga i drugim stranicama, koje zahtevaju jedinstven i bezbedan pristup. Bez ovog kolačića, takav pristup ne bi mogao ostati bezbedan, tako da je isti veoma važan.
- Funkcionalni kolačići
Ovi kolačići nam pomažu da poboljšamo ili optimizujemo iskustvo koje pružamo. Oni nam omogućavaju da merimo korišćenje stranice i da poboljšamo performanse.
Primer:
Mi koristimo Adobe Analytics kako bismo izmerili odakle ljudi dolaze na našu web stranicu, kao i njihovo ponašanje na našoj web stranici. Ovi kolačići nam pomažu da shvatimo kako posetioci vrše interakciju sa našom web stranicom, pružaju informacije o posećenim delovima, provedenom vremenu i svim problemima sa kojima se korisnik susreće. Mi koristimo ove informacije kako bismo poboljšali iskustvo i performanse naših web stranica.
Za više informacija kliknite na link
- Jezik: Koristi se za prilagođavanje podrazumevanog jezika stranice. Njegovo onemogućavanje može uzrokovati nelagodnost za korisnike jer će od njih biti zatraženo da ponovo unesu odabrani jezik.
- Zemlja: Koristi se za predlaganje najrelevantnijeg iskustva zasnovanog na zemlji u kojoj korisnik živi i želi da isporuka bude izvršena prilikom kupovine Nespresso proizvoda.
- Promocija: Koristi se za prepoznavanje Članova Nespresso Kluba koji imaju pravo na promocije i prikaz informacija o odgovarajućim ponudama.
- Logovanje: Koristi se za ponudu opcije Članovima Kluba da upamte svoje podatke kako bi izbegli ponovno unošenje njihovog korisničkog ID i lozinke svaki put kada pristupaju Nespresso Klub delu.
- Google Analytics: Google Analytics praćenje koristi kolačiće kako bi pružio uvid u to šta korisnici rade kada posećuju našu stranicu. Kolačići ne identifikuju ljude, već se oni sami definišu kombinacijom računara, korisničkog naloga i pretraživača. Međutim, Google Analytics kolačići ne prikupljaju lične podatke o posetiocima naše web stranice.
- Adobe Omiture: Koristi se za pružanje anonimnih/zbirnih podataka o tome gde se korisnik kreće i šta radi na Nespresso web stranicama.
- Via Michelin: Koristi se za pružanje usluga prilagođenih korisnicima na osnovu njihovog geografskog konteksta, poput lokatora Nespresso prodavnica.
- iPROM: Sistem instalira identifikator pregledača u direktnom kolačiću, a njegovu vrednost dodatno čuva u lokalnoj memoriji. Identifikator se koristi za povezivanje posetioca veb-stranice sa DMP platformom oglašivača. Oglašivač može da koristi tu vezu kako bi korisniku prikazao prilagođene oglase putem veb-medija. Sistem će instalirati identifikator samo uz prethodnu izričitu saglasnost na veb-stranici oglašivača. Korisnički identifikator je anonimizovan i ne sadrži lične podatke.
- iPROM: Sistem instalira identifikator pregledača u direktnom kolačiću za vreme trajanja sesije, a njegovu vrednost dodatno čuva u memoriji sesije. Identifikator se koristi za povezivanje sesije posetioca veb-stranice sa DMP platformom oglašivača. Oglašivač može da koristi tu vezu kako bi korisniku prikazao prilagođene oglase i izmerio ostvarene ciljeve tokom sesije. Sistem će instalirati identifikator samo uz prethodnu izričitu saglasnost na veb-stranici oglašivača. Korisnički identifikator je anonimizovan i ne sadrži lične podatke.
- Kolačići za oglašavanje
Ove kolačiće koriste kompanije za oglašavanje sa kojima radimo, kako bi prikazale oglase koji su relevantni za Vaša interesovanja kada pretražujete internet. Zahvaljujući tim kolačićima, ovi oglasi su ciljani, relevantni za Vas i Vaša interesovanja, i ograničeni u pogledu broja prikaza. Oni nam takođe omogućavaju da izmerimo efikasnost kampanja za oglašavanje na mreži.
Ove informacije možemo podeliti sa drugim stranama, uključujući naše agencije.
Primer:
Mi koristimo Google DoubleClick kako bismo shvatili kako ljudi koriste naše kampanje za digitalno oglašavanje koje se sprovode na Google mreži za oglašavanje.
Za više informacija kliknite na link
- Google Doubleclick: Ovi kolačići se koriste da bismo shvatili kako ljudi koriste naše kampanje za digitalno oglašavanje. Oni nam omogućavaju da shvatimo i procenimo klikove na naše oglase kako bismo mogli da poboljšamo uslugu koju vam nudimo.
- Nespresso stranice takođe koriste druge tehnologije praćenja, uključujući IP adrese, datoteke dnevnika i web svetionike, koji nam takođe pomažu da prilagodimo Nespresso stranice vašim ličnim potrebama.
- iPROM: iPROM-ov kolačić funkcioniše tako što sistem postavlja kolačić na osnovu kojeg se, nakon napuštanja veb-stranice, prikazuju personalizovani oglasi na drugim onlajn medijima. Sistem postavlja kolačić u okviru korisničkog profila (pregledača) uz prethodnu izričitu saglasnost datu na veb-stranici. Korisnički profil je anonimizovan i ne sadrži lične podatke.
- IP adrese:
IP adresa je broj koji računari na mreži koriste za identifikaciju Vašeg računara svaki put kada se ulogujete na Internet. Mi možemo sačuvati IP adrese iz sledećih razloga:
(i) rešavanje tehničkih problema, (ii) održavanje sigurnosti i bezbednosti web stranice (iii) bolje razumevanje korišćenja naših web stranica (iv) bolje prilagođavanje sadržaja u skladu sa vašim potrebama, u zavisnosti od zemlje u kojoj se nalazite.
- Datoteke dnevnika:
Mi (ili treća strana u naše ime) možemo prikupljati informacije u obliku datoteka dnevnika koje beleže aktivnosti na web stranici i prikupljaju statističke podatke o korisnikovima navikama prilikom pregledanja. Ovi unosi se generišu anonimno i pomažu nam da (između ostalog) prikupimo informacije o (i) tipu korisnikovog pregledača i operativnog sistema, (ii) informacije o korisnikovoj sesiji (kao što su URL sa kog je došao, datum i vreme posete naše web stranice, koje strane su pregledali u okviru naše web stranice i koliko dugo), i (iii) druge slične podatke o navigaciji ili korišćenju mreže.
- Web svetionici:
Mi možemo koristiti web svetionike (ili „clear GIF-ove“) na Nespresso stranicama. Web svetionici (takođe poznati i kao „web bagovi“) su mali nizovi kôda koji isporučuju grafički prikaz na web stranici ili u e-pošti za potrebe prenosa podataka nazad ka nama. Informacije prikupljene putem web svetionika mogu obuhvatati informacije o tome kako korisnik odgovara na kampanju e-pošte (npr. u koje vreme je e-pošta otvorena, na koje veze u e-pošti je korisnik kliknuo itd.). Mi koristimo informacije iz web svetionika za različite svrhe, uključujući izveštavanje o saobraćaju na stranici, broju jedinstvenih posetilaca, oglašavanju, reviziji i izveštavanju o e-pošti, kao i personalizaciji.
Upravljajte Vašim kolačićima / preferencijama
Nespresso sarađuje sa kompanijom TRUSTe kako bi omogućio korisnicima da odrede sopstvene preferencije vezane za kolačiće. TRUSTe je vodeća svetska kompanija za upravljanje zaštitom podataka, koja omogućava drugim firmama da bezbedno prikupljaju i koriste podatke o klijentima na odgovarajući i transparentan način.
Korisnici mogu pristupiti i promeniti svoje preferencije u vezi sa kolačićima u bilo kom trenutku klikom na „Cookie Preferences“ vezu na našoj stranici. Ovim se učitava alatka za upravljanje kolačićima kojom upravlja TRUSTe, a koja pruža informacije o vrstama kolačića koji se koriste na našoj stranici i omogućava korisniku da se odjavi od korišćenja kolačića za oglašavanje i funkcionalnih kolačića, kako bi se obezbedila usaglašenost sa međunarodnim zakonima i propisima.
Nakon što korisnik odabere tipove kolačića od kojih želi da se odjavi i unese svoje preferencije, TRUSTe alatka za upravljanje kolačićima će ping-ovati sve odjave koje su dostupne za kolačiće koji su pronađeni na Nespresso stranici. Ovaj spisak kolačića se ažurira kvartalno radi vođenja kompletnog spiska kolačića za oglašavanje i funkcionalnih kolačića.
Ukoliko želite da obrišete kolačiće koji su već u Vašem računaru, molimo Vas da pogledate uputstva kako obrisati kolačiće za Vaš internet pretraživač.
Više o kolačićima i o tome kako ih možete obrisati i njima upravljati, pronađite na www.aboutcookies.org ili klikom na „Pomoć“ u meniju Vašeg internet pretraživača.
Nespresso stranica – Ažuriranje pravne politike
Zadržavamo pravo izmene i ispravki ove politike. S vremena na vreme pogledajte ovu stranicu kako biste pregledali ove i nove dodatne informacije.
Ovo obaveštenje je poslednji put ažurirano: oktobra 2018.
Uslovi korišćenja
Uslovi korišćenja Nespresso web stranice
Hvala Vam što ste posetili ovu web stranicu. Molimo da pažljivo pročitate Uslove i odredbe sadržane u ovom dokumentu, budući da svaka upotreba ove web stranice predstavlja prihvatanje Uslova i odredbi navedenih u ovom tekstu.
U okviru ove web stranice, upotreba reči „mi“, „nas“, „naši“ i „Nespresso“ odnosi se na kompaniju SF1 coffee doo, koja kao nosilac franšize „Nespresso” za teritoriju Srbije, deluje u svoje ime i za svoj račun, ali koristi ime brenda „Nespresso”.
„Vi“ se odnosi na bilo koju osobu koja pristupa i/ili koristi ovu web stranicu.
Obaveštenje o privatnosti na web stranici
Svi lični podaci ili materijal poslati ovoj web stranici podležu uslovima navedenim u Obaveštenju o privatnosti koje se nalazi na ovoj web stranici.
Tačnost, potpunost i pravovremenost informacija
Iako ulažemo sve razumne napore kako bismo obezbedili tačnost i potpunost informacija na ovoj web stranici, ne snosimo odgovornost u slučaju da informacije stavljene na raspolaganje putem ove web stranice nisu tačne ili potpune. Korišćenje i prihvatanje materijala i informacija na ovoj web stranici vršite na sopstvenu odgovornost. Saglasni ste da je Vaša odgovornost da nadgledate sve izmene materijala i informacija sadržanih na ovoj web stranici.
Prenos
Bilo koja ne-lična komunikacija ili materijal koji prenesete na ovu web stranicu putem elektronske pošte ili na drugi način, uključujući bilo koje podatke, pitanja, komentare, sugestije ili slično, jesu i biće tretirani kao nepoverljivi i nezaštićeni. Sve što prenesete ili objavite postaje vlasništvo Nespressa i može se koristiti u bilo koju svrhu, uključujući ali ne ograničavajući se na reprodukciju, obelodanjivanje, prenos, publikaciju, emitovanje i objavljivanje. Pored toga, Nespresso ima slobodu da koristi u bilo koju svrhu (uključujući ali ne ograničavajući se na razvoj, proizvodnju, reklamiranje i plasiranje proizvoda) bilo koje ideje, umetnička dela, pronalaske, razvoje, sugestije ili koncepte sadržane u bilo kakvoj komunikaciji koju pošaljete na ovu web stranicu. Svaka takva upotreba vršiće se bez plaćanja naknade strani koja šalje informacije. Slanjem informacija takođe garantujete da posedujete vlasnička prava na poslati materijal/sadržaj, da isti ne sadrži klevete i da upotreba od strane Nespressa neće predstavljati povredu prava treće strane ili na drugi način predstavljati povredu bilo kojih važećih zakona sa naše strane. Slanjem bilo koje ideje, umetničkog dela, pronalaska, razvoja, sugestije ili koncepta dajete saglasnost za objavljivanje iste. Nespresso nije u obavezi da koristi i objavljuje dobijene informacije.
Prava intelektualne svojine
Sva autorska prava, zaštitni znaci i druga prava intelektualne svojine u svim tekstovima, slikama i drugim materijalima na ovoj web stranici su vlasništvo Nespressa ili su uključena uz dozvolu relevantnog vlasnika.
Dozvoljeno vam je da pregledate ovu web stranicu, reprodukujete njene delove štampanjem, preuzimanjem na hard disk ili u svrhu distribucije drugim pojedincima. Ovo može biti učinjeno pod uslovom da ne izvršite povredu svih oznaka autorskih prava i drugih vrsta vlasništva, kao i da takve reprodukcije sadrže zaštitni znak. Nikakva reprodukcija bilo kog dela ove web stranice ne može se prodavati niti distribuirati radi ostvarivanja poslovne dobiti, niti se može modifikovati ili inkorporisati u bilo koji drugi rad, publikaciju ili web stranicu.
Zaštitni znaci, logoi, likovi i uslužne marke (zajedno „Zaštitni znaci“) prikazani na ovoj web stranici pripadaju Société des Produits Nestlé S.A, delu Nestlé Grupe. Ništa sadržano na ovoj web stranici neće se tumačiti kao dodeljivanje bilo kakve licence ili prava korišćenja bilo kog Zaštitnog znaka prikazanog na ovoj web stranici. Vaša upotreba/zloupotreba Zaštitnih znakova prikazanih na ovoj web stranici, ili bilo kog drugog sadržaja na ovoj web stranici strogo je zabranjena, osim kako je predviđeno ovim Uslovima. Takođe vas obaveštavamo da će Nespresso upotrebiti zakonom dozvoljna sredstva radi dalje zaštite svog zakonskog prava intelektualne sredine.
Veze ka drugim web stranicama
Veze na Nespresso web stranicama mogu vas odvesti izvan Nespresso mreže i sistema, a Nespresso ne snosi nikakvu odgovornost za sadržaj, tačnost ili funkciju takvih drugih web stranica trećih lica. Veze se postavljaju u dobroj veri i Nespresso se ne može smatrati odgovornim za bilo kakve naknadne izmene drugih web stranica od strane trećih lica prema kojima smo postavili vezu. Uključivanje bilo kakve veze prema drugim web stranicama ne podrazumeva prihvatanje od strane Nespressa. Preporučujemo vam da proučite i pažljivo pročitate izjave o pravima i privatnosti na svim drugim web stranicama koje posetite.
Garancije i odricanja od odgovornosti
Korišćenje ove web stranice vršite na sopstvenu i isključivu odgovornost.
Garancije
Korišćenje ove web stranice vam je omogućeno na „kako jeste“ i „kako je dostupno“ osnovi, te shodno tome, Nespresso ne daje nikakve garancije bilo koje vrste, bilo izričite, implicitne, zakonske ili druge (uključujući implicitne garancije utrživosti ili zadovoljavajućeg kvaliteta i pogodnosti za određenu svrhu) uključujući garancije ili tvrdnje da će materijal na ovoj web stranici biti potpun, tačan, pouzdan, blagovremen, bez povrede trećih strana, da će pristup ovoj web stranici biti bez prekida ili bez grešaka ili bez virusa, da će ova web stranica biti bezbedna, da su bilo koji savet ili mišljenje dobijeni od strane Nespressa putem ove web stranice tačni ili da se na njih može osloniti, te se shodno navedenom izričito odriče bilo kakvih tvrdnji ili garancija ili odgovornosti u vezi sa istim.
Imajte na umu da određene jurisdikcije možda ne dozvoljavaju izuzeća implicitnih garancija, te se neki od ovih izuzetaka možda ne odnose na Vas. Proverite lokalne zakone.
Mi zadržavamo pravo ograničenja, suspenzije, ili prekida, bez obaveštenja, Vašeg pristupa ovoj web stranici ili bilo kojoj funkciji ove web stranice ili bilo kojoj funkciji ili delu iste u bilo kom trenutku.
Isključenje odgovornosti
Nespresso i/ili bilo koja druga strana koja učestvuje u kreiranju, proizvodnji ili isporuci ove web stranice u naše ime neće snositi nikakvu odgovornost za bilo kakve direktne, slučajne, posledične, indirektne, posebne ili kaznene štete, troškove, gubitke ili odgovornosti koje na bilo koji način proiziđu iz Vašeg pristupa, korišćenja, nemogućnosti korišćenja, promene u sadržaju ove web stranice ili iz bilo koje druge web stranice kojoj pristupite putem veze sa ove web stranice ili u meri u kojoj to dozvoljava važeći zakon, iz bilo kojih radnji koje preduzmemo ili ne preduzmemo, kao rezultat bilo koje elektronske pošte koju nam pošaljete.
Nespresso i/ili bilo koja druga strana koja učestvuje u kreiranju, proizvodnji ili isporuci ove web stranice neće se smatrati odgovornom za održavanje materijala i usluga dostupnih na ovoj web stranici, niti za vršenje bilo kakvih korekcija, ažuriranja ili objave novih verzija u vezi sa navedenim. Svi materijali na ovoj web stranici mogu biti promenjeni bez prethodne najave.
Osim toga, Nespresso se neće smatrati odgovornim za bilo kakav gubitak nastao zbog virusa koji mogu zaraziti vašu računarsku opremu ili drugu imovinu zbog korišćenja, pristupa ili preuzimanja bilo kakvog materijala sa ove web stranice. Ako odlučite da preuzmete materijal sa ove web stranice, činite to na sopstvenu odgovornost.
U najvećoj mogućoj meri dozvoljenoj važećim zakonom, izričito se odričete svih žalbi protiv Nespressa, njegovih službenika, direktora, zaposlenih, dobavljača i programera, a koje mogu nastati u vezi sa Vašom upotrebom ove web stranice ili pristupom istoj.
Zabranjena aktivnost
Zabranjeno je da vršite bilo koje delo koje Nespresso prema apsolutnom sopstvenom nahođenju može smatrati neadekvatnim i/ili koje bi se smatralo nezakonitim delom, ili je zabranjeno bilo kojim zakonima koji se primenjuju na ovu web stranicu, uključujući ali ne ograničavajući se na:
- Svako delo koje bi predstavljalo povredu bilo privatnosti (uključujući postavljanje ličnih informacija bez saglasnosti dotičnog lica) ili bilo kojih drugih zakonskih prava lica;
- Korišćenje ove web stranice za klevetu ili optužbe protiv Nespressa, njegovih zaposlenih ili drugih lica, ili delovanje na način koji ugrožava dobru reputaciju Nespressa.
- Postavljanje datoteka koje sadrže viruse, a koji mogu dovesti do oštećenja imovine Nespressa ili imovine drugih lica; i
- Objavljivanje ili prosleđivanje bilo kakvog neovlašćenog materijala na ovu web stranicu, uključujući ali ne ograničavajući se na materijal koji prema našem mišljenju može dovesti do neprijatnosti, štete ili povrede sistema ili bezbednosne mreže Nespressa ili trećeg lica, kao i klevetničke, rasističke, opscene, preteće, pornografske ili druge nezakonite materijale.
Nadležnost i merodavno pravo
ZA WEB STRANICE SPECIFIČNE ZA DATU NACIJU
Nespresso proizvodi, materijali, ponude i informacije koje se nalaze na ovoj web stranici namenjeni su samo korisnicima i/ili kupcima na teritoriji Srbije. Nespresso ne tvrdi da su proizvodi i sadržaj ove web stranice prikladni ili dostupni na drugim mestima izvan teritorije Srbije. Molimo kontaktirajte našeg lokalnog distributera kako biste dobili više informacija o dostupnosti proizvoda u Vašoj zemlji. Proizvodi koji se pojavljuju na ovoj web stranici su samo vizuelni prikazi i kao takvi ne predstavljaju njihovu stvarnu veličinu, boju pakovanja itd.
Vi i Nespresso se slažete da će sve sporovi i tužbe koje proizilaze iz upotrebe ove web stranice biti regulisani zakonom Srbije i spadati pod isključivu nadležnost sudova u Beogradu, Srbija.
Ažuriranje pravnog obaveštenja
Zadržavamo pravo izmene i ispravki ovog obaveštenja. S vremena na vreme pogledajte ovu stranicu kako biste pregledali ove i nove dodatne informacije.
Uslovi prodaje
Uslovi prodaje Nespresso Srbija
1. Definicije
Kada se u ovim uslovima pojavljuju sledeći pojmovi:
„Proizvodi“ označavaju proizvode koje Nespresso prodaje.
„Nespresso“ označava kompaniju pod nazivom «SF1 coffee doo», distributera NESTLE Nespresso S.A., sa sedištem u Novom Sadu, Srbija, na adresi Kralja Aleksandra 12/3/57 koja kao nosilac franšize „Nespresso“ za teritoriju Srbiju deluje u svoje ime i za svoj račun, ali koristi ime brenda „Nespresso“,
«Usluge» označavaju Usluge koje Nespresso pruža svojim klijentima.
2. Osnovni uslovi
Ovi opšti uslovi: (a) upravljaju svim porudžbinama i kupovinama od Nespressa, na bilo koji način. Što se tiče kupovine putem Interneta, pogledajte našu stranicu kako biste pročitali dodatne specifične odredbe, (b) primenjuju se na Vaše učešće kao člana Nespresso Kluba i pružanje Proizvoda i Usluga, (c) mogu biti izmenjeni od strane Nespressa u bilo kom trenutku, slanjem obaveštenja ili objavom na stranicama koje se odnose na Srbiju, a u okviru stranice www.Nespresso.rs.
3. Porudžbine
3.1. Proizvode i Usluge možete poručiti na sledeće načine:
(a) telefonom na broj: 0800 253 253 (besplatan poziv) ili +381 11 44 12 965.
(b) putem Interneta, na web stranici www.Nespresso.rs.
(c) U Nespresso Butiku:
- Delta City, Jurija Gagarina 16, Beograd.
- Ušće shopping centar, Bulevar Mihajla Pupina 4, Beograd od 29.aprila 2019.
-Promenada shopping centar, Bulevar Oslobodjenja 119, Novi Sad od 31.01.2020
3.2. Najmanje pakovanje kafe sadrži 10 kapsula.
3.3. Što se tiče porudžbina koje nisu podnete u maloprodajnim objektima, svaka porudžbina kafe mora biti za količinu od najmanje 50 kapsula i može uključivati bilo kakvu kombinaciju od po više desetina kapsula.
3.4. Sve porudžbine podležu ograničenjima raspoloživosti zaliha. Nespresso će obavestiti kupce što je pre moguće o svakom nestanku zaliha.
3.5. Nespresso zadržava pravo potpunog ili delimičnog odbijanja porudžbine, ili pravo da zatraži avansno plaćanje vrednosti porudžbine, u slučaju otkrivanja slabije kreditne sposobnosti potencijalnog kupca.
4. Isporuka i prihvatanje (isporuke)
4.1. Nespresso će uložiti sve napore kako bi isporučio Proizvode i Usluge na adresu navedenu u Vašoj porudžbenici, u roku od dva (2) radna dana. Isporuka se vrši isključivo za adrese na teritoriji Srbije. Ako, iz određenog razloga ili zbog više sile, gore pomenuto poželjno vreme isporuke ne može biti ispoštovano, bićete blagovremeno obavešteni.
4.2. Ako želite da se isporuka Proizvoda ili Usluga vrši na drugačiji način od onoga kog predviđa Nespresso, takav zahtev morate dostaviti Nespressu i, ukoliko isti bude prihvaćen, platiti sve povezane troškove.
4.3. Vlasništvo nad Proizvodima i svi obuhvaćeni rizici prenose se na Vas u trenutku kada ih primite.
4.4. Obaveštavamo kupce da prilikom isporuke a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregledaju paket. Ukoliko je paket oštećen isti ne zaprimati već ga obavezno neotvoren predati kuriru koji je pokušao dostavu. O navedenoj situaciji odmah nas izvestite na brojeve telefona 0800 253 253 (besplatan poziv) ili +381 11 44 12 965.
5. Vraćanje robe
5.1. Imate pravo na vraćanje bilo koje robe koja Vam ne odgovara u roku od 14 dana od dana prihvatanja isporuke - na način kako je definisano ovde.
5.2. Vi ste odgovorni za proveru količine i kvaliteta robe prilikom isporuke i, u slučaju neispravne ili nesaobrazne robe, dužni ste da o tome odmah, bez odlaganja po prijemu robe obavestite Nespresso. Ako je proizvod koji ste kupili zaista neispravan, Nespresso ga može popraviti ili zameniti ili Vam vratiti novac u skladu sa Vašim zakonskim pravom, na način kako je definisano ovde.
6. Obaveštenje o načinu i prijemu reklamacija
Prodavac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Prodavac je pravno ili fizičko lice od kog je potrošač kupio robu.
Potrošač je fizičko lice koje je kupilo robu od prodavca u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Potrošač izjavljuje reklamaciju na nesaobraznost robe Prodavcu.
Prodavac snosi odgovornost za eventualnu nesaobraznost kupljene robe ukoliko ista ne odgovara specifikaciji proizvođača.
Ako je roba nesaobrazna specifikaciji proizvođača, potrošač ima pravo da zahteva od Prodavca da se otklone sve nesaobraznosti bez naknade, na prvom mestu popravkom ili zamenom, a zatim da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor. Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Svaku popravku ili zamenu Prodavac je obavezan da izvrši u roku od 15 dana odnosno u roku 30 dana (za tehničku robu) od dana prijema reklamacije (ovaj rok može biti produžen u skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača) i bez značajnijih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se ada Potrošač primi odgovor Prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje Potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca na reklamaciju u roku od tri dana od dana prijema odgovora Prodavca, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Ukoliko se Potrošač ne izjasni u propisanom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila specifikaciji proizvođača, naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.
Potrošač ima pravo da raskine ugovor, ako ne može ostvariti pravo na popravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio popravku ili zamenu u roku ili ako Prodavac nije izvršio popravku ili zamenu bez značajnih neugodnosti za potrošača. Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koji se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Rok od dve godine se računa od datuma prodaje robe potrošaču, koji datum se nalazi na fiskalnom računu u slučaju kupovine robe u prodavnici, odnosno otpremnici koju je potpisao potrošač u slučaju kupovine robe na daljinu ili izvan poslovnih prostorija Prodavca. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a popravka je moguća uz izričitu saglasnost potrošača. Po isteku roka od 6 meseci nesaobraznost robe u trenutku prelaska rizika dokazuje potrošač. Nemogućnost potrošača da dostavi originalnu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti. Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:
- Telefonom na broj: 0800 253 253
- Elektronskom poštom, na elektronsku (email) adresu Prodavca: nespressoclub@sf1coffee.com
- Pisanim putema na adresu: SF1 Coffee doo Novi Sad, Kralja Aleksandra 12/3/57
Prodavac je obavezan da primi izjavljenu reklamaciju Potrošača
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom u kom će reklamacija biti rešena, a rešenje reklamacije je moguće samo uz prethodnu saglasnost potrošača.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti vraćen iznos kupoprodajne cene. Za obaveze Prodavca koje nastanu usled nesaobraznosti robe, proizvođač se prema potrošaču nalazi u položaju jemca.
Ukoliko Prodavac reklamaciju potrošača odbije kao neosnovanu, Potrošaču će uz odgovor dostaviti I obrazloženje (zašto se reklamacija odbija) uz obaveštenje o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkog spora i o listi tela (medijatora) kojima se može obratiti radi rešavanja konkretnog spora sa Prodavcem.
Potrošač koji je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, ima mogućnost vansudskog rešavanja potrošačkog spora tako što podnosi predlog (inicijalni akt) Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, i to čini neposredno, preko pošte ili elektronskim putem.
Prodavac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Nespresso aparati su pokriveni zakonskom garancijom od 2 godine koju daju njihovi konstruktori, a u skladu sa posebnim uslovima navedenim u dokumentaciji koja se dobija uz aparat. Za bilo kakva pitanja u vezi sa funkcionisanjem, održavanjem i servisiranjem Vašeg Nespresso aparata nakon prodaje, molimo vas da kontaktirate Nespresso na sledeći broj: 0800 253 253 (besplatan poziv).
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
7. Pravo na odustanak
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014,6/2016 i 44/2018) - dalje: Zakon, kupovina preko ove naše prodajne internet stranice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: nespressoclub@sf1coffee.com ili na adresu firme:
SF1 COFFEE doo
Kralja Aleksandra 12/3/57
21000 Novi Sad
Ukoliko odustane od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Trgovac je dužan da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju kupac vraća.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Nespresso prihvata vraćanje samo one robe koja je potpuno nova i u originalnom stanju i ambalaži, uz prateće fakture. Pod takvim uslovima, Nespresso će nadoknaditi iznos plaćen za vraćene proizvode u roku od 14 dana od dana prijema takvih proizvoda.
Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Ugovor na daljinu možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o pravu na saobraznost
„Nespresso“ daje zakonski rok saobraznosti u pogledu nedostataka u materijalima i izradi ovog proizvoda za period od 2 godine. Zakonski rok saobraznosti počinje na datum kupovine i Nespresso će zatražiti stavljanje na uvid originalnog dokaza o kupovini radi utvrđivanja datuma. Tokom ovog perioda, „Nespresso“ će vlasniku besplatno popraviti ili zameniti proizvod ili bilo koji značajan deo u slučaju da se utvrdi da je proizvod neispravan. Kupcu neće biti naplaćena servisna intervencija na proizvodu tokom zakonskog roka sobraznosti bilo da je proizvod popravljen ili zamenjen. Svaka popravka ili zamena biće izvršena u primerenom roku. Saobraznost na popravljene delove trajaće samo tokom neisteklog dela prvobitnog perioda soabraznosti ili za period od šest meseci, u zavisnosti od toga šta je duže. U slučaju zamene neispravnog aparata novim, od datuma zamene teče zakonski rok sobraznosti od 2 godine. Ova zakonska saobraznost se ne primenjuje na bilo kakav nedostatak nastao usled nemara, nesreće, zloupotrebe, ili iz bilo kog drugog razloga izvan kontrole „Nespressa“, uključujući ali ne ograničavajući se na: normalno habanje, nemar ili nepoštovanje uputstva za upotrebu proizvoda, nepropisno ili neadekvatno održavanje, uklanjanje naslaga kalcijuma ili kamenca, priključivanje na neodgovarajući izvor napajanja, neovlašćene izmene ili popravke proizvoda, upotrebu u komercijalne svrhe, požar, udar groma, poplavu ili druge spoljne uzroke. Ova zakonska sobraznost važi isključivo u zemlji gde je uređaj kupljen ili u drugim zemljama gde „Nespresso“ prodaje ili servisira isti model sa identičnim tehničkim specifikacijama. Ova saobraznost smatraće se najvećim opsegom odgovornosti „Nespressa“, bez obzira na uzrok. Izuzev u meri u kojoj je to dozvoljeno važećim zakonom, uslovi ove ograničene garancije ne isključuju, ograničavaju ili modifikuju, niti dopunjuju obavezna zakonska prava koja se odnose na prodaju proizvoda vama. Ukoliko smatrate da je vaš proizvod neispravan, kontaktirajte „Nespresso“ za dobijanje uputstava o tome gde da ga pošaljete ili odnesete na popravku. Molimo posetite našu internet stranicu www.nespresso.rs kako biste saznali više o „Nespressu“.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 0800 253 253 ili nam pošaljite email na adresu: nespressoclub@sf1coffee.com podatak Vašeg broja računa/otpremnice, i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.nespresso.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata, ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
8. Cene proizvoda i načini plaćanja
8.1. Nespresso može promeniti cene Proizvoda i Usluga tako što će potrošače obavestiti na najprikladniji način.
8.2. Vi ćete platiti cenu Proizvoda i Usluga koja važi u trenutku slanja porudžbine.
8.3. Cene uključuju PDV ali ne i troškove prevoza.
8.4. Za porudžbine od 150 ili više kapsula ili za najmanje 1 aparata ili 1 miksera za mleko, isporuka je besplatna.
8.5. U mogućnosti ste da odaberete jedan od sledećih načina plaćanja:
8.5.1. Fakturisana vrednost se može platiti u gotovini prilikom preuzimanja robe.
8.5.2. Platnom karticom tokom procesa kupovine na sajtu. Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, MasterCard, American Express, DinaCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, WSPay, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama WSpay-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje je moguće isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Iznos za koji će Vas račun biti zadužen se dobija konverzijon Vaše valute u RSD prema kursu NBS.Pri zaduženju Vaše kartice, isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji primenjuju operateri kreditnih kartica.Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koja je naplaćena od cene iskazane na našem sajtu.
8.5.3. Žiralnom uplatom (za pravna lica) - po prijemu porudžbine poslaćemo Vam instrukcije za plaćanje. Potrebno je da uplata bude izvršena u roku od tri radna dana. Nakon izvršene uplate Vaša porudžbina će biti dostavljena.
8.6. Plaćanja na odloženo bankovnim čekovima se ne prihvata.
8.7. Ako je adresa za isporuku proizvoda drugačija od one koja je navedena na fakturama, tada fakturisane cene moraju biti plaćene pre isporuke.
9. Učestvovanje u Nespresso Klubu
9.1. Kada Nespresso primi Vašu porudžbinu, Vi automatski postajete član Nespresso Kluba.
9.2. Vaš članski broj u Nespresso Klubu biće naveden na prvoj fakturi koju primite. Kako bismo Vam pružali usluge na najbolji mogući način, molimo Vas da sačuvate ovaj broj za sve Vaše buduće porudžbine.
9.3. Vaše učestvovanje u Nespresso Klubu daje vam pravo da koristite posebne predložene Usluge, poput primanja informacija o novim proizvodima i uslugama koje nudi naša kompanija, učestvovanja na takmičenjima, obaveštavanja o ponudama i drugim povoljnim ponudama.
9.4. Vaše članstvo u Nespresso Klubu ne može se preneti na treće lice.
9.5. Vi ste odgovorni za obezbeđivanje da podaci za kontakt koje dostavite Nespresso Klubu budu ažurni.
10. Odgovornost
10.1. Što se tiče Proizvoda i Usluga, jedina odgovornost Nespressa je ograničena kako je izričito navedeno u ovim Uslovima prodaje. Sve druge odgovornosti su isključene u meri u kojoj je to dozvoljeno zakonom.
10.2. Nespresso nema nikakvu odgovornost (bilo ugovornu, ne-ugovornu ili drugu) u pogledu bilo kakve direktne, specijalne, posledične ili indirektne štete, uključujući gubitak prihoda koji može rezultirati iz prodaje opisane u ovom tekstu.
11. Zaštita Ličnih podataka
Nespresso ne obelodanjuje nijedan Vaš lični podatak i strogo poštuje povezane zakone o zaštiti ličnih podataka. Politika naše kompanije o zaštiti ličnih podataka je objavljena na našoj web stranici www.Nespresso.rs.
12. Merodavno pravo
Ovi uslovi podležu i moraju se tumačiti u skladu sa zakonima Srbije. Sudovi u Beogradu imaju isključivu nadležnost za rešavanje bilo kakvih sporova koji mogu nastati između Vas i Nespressa.
Politika privatnosti
Nespresso Politika privatnosti
Ovo obaveštenje je poslednji put ažurirano: 21/08/2020
OPSEG OVE POLITIKE
Molimo Vas da pažljivo pročitate ovu politiku privatnosti kako biste razumeli naše smernice i procedure u vezi sa Vašim podacima o ličnosti i kako ćemo ih tretirati.
U Politici privatnosti objašnjeno je kako Nespresso naveden u odeljku rukovalaca i kontakata (Odeljak 11) (“Nespresso”, “Mi”, Nas”) prikuplja, koristi i obelodanjuje Vaše podatke o ličnosti. U njemu je takođe navedeno kako možete pristupiti i ažurirati svoje podatke o ličnosti i napraviti određene izbore u pogledu načina upotrebe Vaših podataka o ličnosti.
Ova Politika privatnosti obuhvata naše aktivnosti na prikupljanju podataka na mreži i van mreže, uključujući podatke o ličnosti koje prikupljamo putem raznih naših kanala, kao što su web stranice, aplikacije, društvene mreže trećih strana, centri za odnose sa kupcima, butici, prodajna mesta i događaji. Imajte na umu da mi kombinujemo podatke o ličnosti koje prikupimo putem jedne metode (npr. Nespresso web stranice) sa podacima o ličnosti koje prikupimo na drugi način (npr. Nespresso događaja van mreže). Kao deo ovoga, mi možemo da kombinujemo Lične podatke koji su prvobitno prikupljeni od strane različitih Nespresso entiteta. Pogledajte Odeljak 8 za više informacija o tome kako da se usprotivite ovome.
Ukoliko nam ne dostavite neophodne podatke o ličnosti (mi ćemo vam naznačiti kada se to desi, na primer, time što ćemo naglasiti ove informacije u našim obrascima za registraciju), možda nećemo biti u mogućnosti da vam obezbedimo našu robu i/ili pružamo naše usluge. Ova Politika privatnosti može se menjati s vremena na vreme (pogledajte Odeljak 10).
Ova Politika privatnosti pruža važne informacije u sledećim oblastima:
- IZVORI PODATAKA O LIČNOSTI
- PODACI O LIČNOSTIKOJE PRIKUPLJAMO O VAMA I NAČIN NA KOJI IH PRIKUPLJAMO
- KOLAČIĆI/SLIČNE TEHNOLOGIJE, DATOTEKE DNEVNIKA I WEB SVETIONICI
- UPOTREBA VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
- OBELODANJIVANJE VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
- ZADRŽAVANJE PODATAKA O LIČNOSTI
- SKLADIŠTENJE I/ILI PRENOS VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
- PRISTUP VAŠIM PODACIMA O LIČNOSTI
- VAŠI IZBORI U VEZI SA KORIŠĆENJEM I OBELODANJIVANJEM VAŠIH PODACIMA O LIČNOSTI
- IZMENE NAŠE POLITIKE PRIVATNOSTI
- RUKOVAOCI PODATAKA I KONTAKT
1. IZVORI PODATAKA O LIČNOSTI
Ova Politika privatnosti odnosi se na podatke o ličnosti koje mi prikupljamo od Vas ili o Vama, putem dole opisanih metoda (pogledajte Odeljak 2), iz sledećih izvora:
www.Nespresso.rs web stranice. Web sajtovi usmereni ka potrošačima, kojima upravlja Nespresso ili kojima se upravlja u ime istog, uključujući stranice kojima upravljamo pod našim sopstvenim domenima/URL-ovima i mini stranice koje vodimo na društvenim mrežama trećih strana, poput Facebook-a (“Web stranice”).
E-pošta, tekstualne i druge elektronske poruke. Elektronska komunikacija između Vas i Nespressa.
Nespresso CRC. Pozivi prema našim Centrima za odnose sa kupcima (“CRC”).
Nespresso butici. Prodavnice kojima upravlja Nespresso.
Obrasci za registraciju van mreže. Štampani obrasci za registraciju i slični obrasci koje prikupljamo npr. putem pošte, demo-snimaka u prodavnici, takmičenja i drugih promocija ili događaja.
Prodajna mesta. Demonstratori prisutni u fizičkim prodavnicama trećih strana kako bi Vam pomogli prilikom registracije Vaše mašine i naručivanja kafe.
Podaci iz drugih izvora. Društvene mreže trećih strana (npr. Facebook, Google) ili istraživači tržišta (ako se povratne informacije ne pribavljaju anonimno).
2. PODACI O LIČNOSTI KOJE PRIKUPLJAMO O VAMA I NAČIN NA KOJI IH PRIKUPLJAMO
U zavisnosti od Vaše interakcije sa Nespressom (na mreži, van mreže, putem telefona itd.), prikupljamo različite vrste informacija od vas, kako je opisano u nastavku.
Lične informacije za kontakt. Ovo obuhvata sve informacije koje nam dostavite, a koje nam omogućavaju da vas kontaktiramo, poput Vašeg imena, poštanske adrese, e-mail adrese, podataka sa društvenih mreža ili broja telefona.
Informacije za logovanje/prijavu na nalog. Sve informacije koje su neophodne kako bismo Vam omogućili pristup Vašem nalogu. Primeri uključuju Vaš ID za logovanje/adresu e-pošte, pseudonim, lozinku u nepovratnom obliku i/ili sigurnosno pitanje i odgovor.
Demografske informacije i interesovanja. Sve informacije koje opisuju Vaše demografske karakteristike ili ponašanje. Primeri uključuju datum rođenja, starost ili uzrast, pol, geografsku lokaciju (npr. poštanski broj), omiljene proizvode, hobije i interesovanja, kao i informacije o domaćinstvu ili načinu života.
Tehničke informacije o računaru/mobilnom uređaju. Sve informacije o računarskom sistemu ili drugom tehnološkom uređaju kog koristite za pristup nekoj od naših web stranica ili aplikacija, kao što je adresa Internet protokola (IP) koja se koristi za povezivanje Vašeg računara ili uređaja na Internet, tip operativnog sistema, kao i vrsta i verzija pretraživača. Ako pristupite Nespresso web stranici ili aplikaciji putem mobilnog uređaja poput pametnog telefona, prikupljene informacije će, tamo gde je to dozvoljeno, obuhvatati i jedinstveni ID Vašeg uređaja, ID za oglašavanje, geografsku lokaciju i druge slične podatke mobilnog uređaja.
Informacije o korišćenju web stranica/komunikaciji. Dok se krećete kroz, i vršite interakciju sa našim web stranicama ili biltenima, mi koristimo tehnologije za automatsko prikupljanje podataka kako bismo prikupili određene informacije o vašim aktivnostima. Ovo uključuje informacije poput linkova na koje ste kliknuli, koje stranice ili sadržaj pregledate i koliko dugo, kao i druge slične informacije i statističke podatke o Vašim interakcijama, poput vremena odgovora sadržaja, grešaka u preuzimanjima i dužine posete određenim stranicama. Ove informacije se snimaju pomoću automatizovanih tehnologija kao što su kolačići (kolačići pregledača, fleš kolačići) i web svetionika, a takođe se prikupljaju i pomoću praćenja putem trećih strana. Imate pravo da se usprotivite korišćenju takvih tehnologija, a za više detalja pogledajte Odeljak 3.
Istraživanje tržišta i povratne informacije od potrošača. Ovo obuhvata informacije koje ste dobrovoljno podelili sa nama, a koje se tiču Vašeg iskustva prilikom korišćenja naših proizvoda i usluga.
Sadržaj generisan od strane potrošača. Ovo se odnosi na bilo koji sadržaj koji kreirate a zatim podelite sa nama na društvenim mrežama trećih strana ili ga postavite na neku od naših web stranica ili aplikacija, uključujući i upotrebu aplikacija za društvene mreže trećih strana, poput Facebook-a. Primeri uključuju fotografije, video zapise, lične priče ili druge slične medije ili sadržaj. Gde je to dozvoljeno, mi prikupljamo i objavljujemo sadržaj generisan od strane potrošača u vezi sa različitim aktivnostima, uključujući takmičenja i druge promocije, delove web stranice predviđene za zajednice, angažovanje potrošača i umrežavanje putem društvenih mreža trećih strana.
Informacije o društvenim mrežama trećih strana. Ovo se odnosi na sve informacije koje javno podelite na društvenoj mreži treće strane ili informacije koje su deo Vašeg profila na društvenoj mreži treće strane (kao što je Facebook) i za koje dozvolite društvenoj mreži treće strane da podeli sa nama. Primeri obuhvataju osnovne informacije o Vašem nalogu (npr. ime, e-mail adresa, pol, datum rođenja, grad u kome trenutno živite, profilna slika, korisnički ID, spisak prijatelja itd.) i sve dodatne informacije ili aktivnosti za koje ste dozvolili društvenoj mreži treće strane da podeli. Informacije o Vašem profilu na društvenoj mreži treće strane (ili delove istih) dobijamo svaki put kada preuzimate sadržaj ili vršite interakciju sa Nespresso web aplikacijom na društvenoj mreži treće strane poput Facebook-a, svaki put kada koristite funkciju društvene mreže koja je integrisana sa Nespresso stranicom (poput Facebook Connect) ili svaki put kada vršite interakciju sa nama putem društvene mreže treće strane. Da biste saznali više o tome kako Nespresso pribavlja vaše informacije sa društvene mreže treće strane, ili kako biste odlučili da ne podelite takve informacije sa društvenih mreža, molimo posetite web stranicu relevantne društvene mreže treće strane.
Informacije o plaćanju i finansijske informacije. Sve informacije koje su nam potrebne kako bismo izvršili porudžbinu, ili koje koristite za obavljanje kupovine, poput podataka sa debitne ili kreditne kartice (ime vlasnika kartice, broj kartice, datum isteka itd.) ili drugih oblika plaćanja (ako su isti dostupni). U svakom slučaju, mi ili naši provajderi za obradu plaćanja rukujemo informacijama o plaćanju i finansijskim informacijama na način koji je u sklada sa važećim zakonima, propisima i bezbednosnim standardima poput PCI DSS.
Pozivi ka CRC (Customer Relationship Center). Komunikacija sa CRC će se snimati i preslušavati u skladu sa važećim zakonima, za lokalne operativne potrebe (npr. za potrebe poboljšanja kvaliteta ili potrebe obuke). Podaci sa platne kartice se ne snimaju. Kada je to zahtevano zakonom, bićete obavešteni o takvom snimanju na početku Vašeg poziva.
Podatke o ličnosti lica mlađih od 18 godina ne prikupljamo sa namerom. Ako utvrdimo da smo nenamerno prikupili podatke o ličnosti osobe mlađe od 18 godine, takvi podaci će odmah biti uklonjeni iz naše evidencije. Ukoliko ste mlađi od 18 godina, kontaktirajte nas preko roditelja ili staratelja jer ne možemo sakupljati i koristiti Vaše podatke o ličnosti bez izričite saglasnosti Vašeg roditelja ili staratelja.
3. KOLAČIĆI/SLIČNE TEHNOLOGIJE, DATOTEKE DNEVNIKA I WEB SVETIONICI
Kolačići/slične tehnologije. Molimo pogledajte naše Obaveštenje o kolačićima kako biste saznali na koji način možete upravljati podešavanjima kolačića, kao i za detaljne informacije o kolačićima koje koristimo i o svrsi za koju je koristimo.
Datoteke dnevnika. Mi prikupljamo informacije u obliku datoteka dnevnika koje beleže aktivnosti web stranice i prikupljaju statističke podatke o vašim navikama prilikom pretraživanja. Ovi unosi se generišu automatski i pomažu nam da ispravimo greške, poboljšamo performanse i održavamo bezbednost naših web stranica.
Web svetionici. Web svetionici (takođe poznati i kao „web bagovi“) su mali nizovi kôda koji isporučuju grafički prikaz na web stranici ili u e-pošti za potrebe prenosa podataka nazad ka nama. Informacije prikupljene putem web svetionika obuhvataće informacije poput IP adrese, kao i informacije o tome kako odgovarate na kampanju e-pošte (npr. u koje vreme je e-pošta otvorena, na koje veze u e-pošti ste kliknuli itd.). Mi ćemo koristiti web svetionike na našim web stranicama ili ih uključiti u e-poštu koju Vam šaljemo. Mi koristimo informacije iz web svetionika za različite svrhe, uključujući ali ne ograničavajući se na izveštavanje o saobraćaju na stranici, broju jedinstvenih posetilaca, oglašavanju, reviziji i izveštavanju o e-pošti, kao i personalizaciji.
4. UPOTREBA VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
U narednim pasusima opisane su razne svrhe za koje prikupljamo i koristimo Vaše podatke o ličnosti, kao i različite vrste podataka o ličnosti koji se prikupljaju za svaku svrhu. Imajte na umu da nisu sve navedene upotrebe relevantne za svako lice.
Za šta koristimo Vaše podatke o ličnosti
Korisnički servis. Mi koristimo Vaše podatke o ličnosti za potrebe korisničkog servisa, uključujući i odgovore na Vaše upite. Ovo obično zahteva korišćenje određenih ličnih informacija za kontakt i informacija u vezi sa razlogom Vašeg upita (npr. status porudžbine, tehnički problem, pitanje/pritužba u vezi sa proizvodom, uopšteno pitanje itd.).
Naši razlozi
- Ispunjavanje ugovornih obaveza
- Zakonske obaveze
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Poboljšanje i razvoj novih proizvoda i usluga
- Povećanje efikasnosti
Takmičenja, marketinške i druge promocije. Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno), mi koristimo Vaše podatke o ličnosti kako bismo vam pružili informacije o robi ili uslugama (npr. marketinška komunikacija, kampanje ili promocije). Ovo se može uraditi putem e-pošte, oglasa, SMS poruka, telefonskih poziva ili pisama, u meri u kojoj je to dozvoljeno važećim zakonima. Neke od naših kampanja i promocija odvijaju se na web stranicama trećih strana i/ili društvenim mrežama. Ova upotreba Vaših podataka o ličnosti je dobrovoljna, što znači da možete da se usprotivite (ili povučete Vašu saglasnost u određenim zemljama) obradi Vaših podataka o ličnosti u te svrhe. Za detaljne informacije o tome kako da promenite Vaše preference u vezi sa marketinškom komunikacijom, pogledajte Odeljke 8 i 9 u nastavku. Za više informacija o našim takmičenjima i drugim promocijama, molimo pogledajte zvanična pravila ili detalje objavljene u vezi sa svakim takmičenjem/promocijom.
Naši razlozi
- Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno)
- Ispunjavanje ugovornih obaveza
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Određivanje koji od naših proizvoda i usluga bi vas mogli zainteresovati i obaveštavanje vas o njima
- Definisanje tipova kupaca za nove proizvode ili usluge
Društvene mreže trećih strana: Mi koristimo Vaše lične podatke kada vršite interakciju sa funkcijama društvenih mreža trećih strana, poput funkcija „Sviđa mi se“ („Like“), kako bismo Vam prikazali oglase i povezali se sa Vama na društvenim mrežama trećih strana. Više o tome kako ove funkcije rade, podacima sa Vašeg profila koje preuzimamo, kao i o tome kako da sve to odbijete, pregledanjem obaveštenja o privatnosti na relevantnim društvenim mrežama trećih strana.
Naši razlozi
- Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno)
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Određivanje koji od naših proizvoda i usluga bi Vas mogli zainteresovati i obaveštavanje Vas o njima
- Definisanje tipova kupaca za nove proizvode ili usluge
Personalizacija (van mreže i na mreži). Uz vašu saglasnost (gde je to potrebno), mi koristimo Vaše podatke o ličnosti (i) za analizu Vaših želja i navika, (ii) da predvidimo Vaše potrebe na osnovu naše analize Vašeg profila, (iii) da poboljšamo i personalizujemo Vaše iskustvo na našim web stranicama i aplikacijama; (iv) da osiguramo da je sadržaj sa naših web stranica/aplikacija optimizovan za Vas i Vaš računar ili uređaj; (v) da Vam obezbedimo ciljano oglašavanje i sadržaj, i (vi) da Vam omogućimo da učestvujete u interaktivnim funkcijama, kada odlučite da to učinite. Na primer, mi pamtimo Vaš ID za logovanje/e-mail adresu ili pseudonim tako da se možete brzo ulogovati sledeći put kada posetite našu stranicu ili lako pregledati artikle koje ste ranije stavili u Vašu korpu za kupovinu. Na osnovu ove vrste informacija, i uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno), takođe Vam prikazujemo specifičan Nespresso sadržaj ili promocije koje su prilagođene Vašim interesovanjima. Upotreba Vaših podataka o ličnosti je dobrovoljna, što znači da se možete usprotiviti obradi Vaših podataka o ličnosti u ovu svrhu. Za detalje informacije o tome kako da ovo onemogućite pogledajte Odeljak 8 u nastavku.
Naši razlozi
- Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno)
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Određivanje koji od naših proizvoda i usluga bi Vas mogli zainteresovati i obaveštavanje Vas o njima
- Definisanje tipova kupaca za nove proizvode ili usluge
Izvršavanje porudžbine. Mi koristimo Vaše podataka o ličnosti kako bismo obradili i poslali Vaše porudžbine, obavestili Vas o statusu Vaših porudžbina, ispravili adrese i izvršili proveru identiteta i druge aktivnosti u cilju otkrivanja prevara. Ovo podrazumeva korišćenje određenih Ličnih podataka i informacija o plaćanju.
Naši razlozi
- Ispunjavanje ugovornih obaveza
- Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno)
- Zakonske obaveze
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Poboljšanje i razvoj novih proizvoda i usluga
- Povećanje efikasnosti
- Zaštita naše imovine i osoblja
Druge opšte namene (npr. interno ili tržišno istraživanje, analitika, bezbednost). U skladu sa važećim zakonima, mi koristimo vaše podatke o ličnosti u druge opšte poslovne svrhe, poput sprovođenja internog ili tržišnog istraživanja i merenja efikasnosti reklamnih kampanja. Ukoliko imate naloge Člana Kluba, zadržavamo pravo da spojimo te naloge u jedan nalog. Mi takođe koristimo Vaše podatke o ličnosti kako bismo osigurali našu bezbednost.
Naši razlozi
- Ispunjavanje ugovornih obaveza
- Uz Vašu saglasnost (gde je to potrebno)
- Zakonske obaveze
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Poboljšanje i razvoj novih proizvoda i usluga
- Povećanje efikasnosti
- Zaštita naše imovine i osoblja
Pravni razlozi ili spajanje/akvizicija. U slučaju da Nespresso ili njegova imovina budu preuzeti ili spojeni sa drugom kompanijom, uključujući i putem stečajnog postupka, mi ćemo podeliti Vaše podatke o ličnosti sa bilo kojim od naših pravnih sledbenika. Mi ćemo takođe obelodaniti Vaše podatke o ličnosti trećim stranama (i) kada to zahteva važeći zakon; (ii) kao odgovor na sudske postupke; (iii) kao odgovor na zahtev od nadležne agencije za sprovođenje zakona; (iv) kako bismo zaštitili naša prava, privatnost, bezbednost ili imovinu ili javnost; ili (v) kako bismo ispunili uslove bilo kog sporazuma ili uslove naše web stranice.
Naši razlozi
- Zakonske obaveze
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Ispunjavanje zakonskih obaveza
- Zaštita naše imovine i osoblja
5. OBELODANJIVANJE VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
Pored Nespresso/Nestlé entiteta ili ad-hoc partnera u zemlji (koji su zaduženi za operacije Nespressa) spomenutih u odeljku rukovalaca podataka i kontakta (pogledati Odeljak 11), mi delimo Vaše podatke o ličnosti sa sledećim vrstama organizacija trećih strana:
Pružaoci usluga. Ovo su spoljne kompanije koje nam pružaju pomoć u vođenju našeg poslovanja (npr. obrada porudžbina, izvršenje porudžbina, obrada plaćanja, otkrivanje prevara i provera identiteta, vođenje web stranice, kompanije za istraživanje tržišta, usluge podrške, promocije, razvoj web stranica, analiza podataka, CRC, itd.). Pružaoci usluga i njihovo izabrano osoblje imaju dozvolu da pristupe i koriste Vaše podatke o ličnosti u naše ime isključivo za određene zadatke za koje smo tražili od njih da ih izvrše, prema našim uputstvima, gde su isti dužni da održavaju vaše podatke o ličnosti poverljivim i bezbednim. Kada to zahteva važeći zakon, možete dobiti spisak pružalaca usluga koji obrađuju Vaše podatke o ličnosti (pogledajte Odeljak 11 kako biste nas kontaktirali).
Agencije za izveštavanje o kreditima/naplatu dugova. U meri u kojoj je to dozvoljeno važećim zakonom, agencije za izveštavanje o kreditima i naplatu dugova su spoljne kompanije koje nam pomažu u proveri Vaše kreditne sposobnosti (naročito za porudžbine sa fakturama) ili u naplati neplaćenih faktura.
Kompanije treće strane koje koriste podatke o ličnosti za sopstvene marketinške svrhe. Osim u situacijama kada ste dali svoju saglasnost, mi nećemo licencirati niti prodavati Vaše podatke o ličnosti kompanijama trećim stranama za njihove sopstvene marketinške svrhe. Njihov identitet će biti otkriven u trenutku traženja vaše saglasnosti.
Primaoci treće strane koji koriste podatke o ličnosti iz pravnih razloga ili zbog spajanja/akvizicije. Mi ćemo obelodaniti podatke o ličnosti trećim stranama iz pravnih razloga ili u kontekstu akvizicije ili spajanja (za detalje pogledajte Odeljak 4).
6. ZADRŽAVANJE VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
U skladu sa važećim zakonima, koristićemo Vaše podatke o ličnosti koliko god je to potrebno kako bismo ispunili svrhe za koje su Vaši podaci o ličnosti prikupljeni (kako je opisano u Odeljku 4 iznad) ili kako bismo ispunili važeće zakonske zahteve.
Podatke o ličnosti koji služe za pružanje personalizovanog iskustva (za detaljne informacije pogledajte Odeljak 4 iznad) čuvaće se u trajanju dozvoljenom važećim zakonima.
7. OBELODANJIVANJE, SKLADIŠTENJE I/ILI PRENOS VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
Mi koristimo razne opravdane mere (opisane u nastavku) kako bi Vaši podaci o ličnosti ostali poverljivi i bezbedni. Međutim, imajte na umu da se ove zaštite ne odnose na informacije koje odaberete da delite u javnosti, poput društvenih mreža trećih lica.
Lica koja mogu pristupiti Vašim podacima o ličnosti. Vaši podaci o ličnosti biće obrađeni od strane našeg ovlašćenog osoblja ili agenata, na osnovu potrebe za poznavanjem istih, a u zavisnosti od specifičnih namena za koje su Vaši podaci o ličnosti prikupljeni (npr. naše osoblje zaduženo za brigu o kupcima imaće pristup Vašoj korisničkoj evidenciji).
Mere koje se preduzimaju u radnim okruženjima. Mi čuvamo Vaše podatke o ličnosti u radnim okruženjima koja koriste razumne bezbednosne mere kako bi sprečile neovlašćeni pristup. Takođe poštujemo razumne standarde u pogledu zaštite podaci o ličnosti. Prenos informacija preko Interneta, nažalost, nije potpuno bezbedan, i iako ćemo uložiti maksimalne napore kako bismo zaštitili Vaše podatke o ličnosti, ne možemo garantovati bezbednost podataka prilikom prenosa putem naših web stranica/aplikacija.
Mere koje očekujemo da ćete preduzeti. Važno je da i Vi odigrate ulogu u održavanju Vaših podataka o ličnosti sigurnim i bezbednim. Prilikom prijave za nalog na mreži, obavezno odaberite lozinku naloga koju bi drugi teško pogodili i nikada ne otkrivajte svoju lozinku nekom drugom. Vi ste odgovorni za čuvanje ove lozinke poverljivom, kao i za bilo kakvu upotrebu Vašeg naloga. Ukoliko koristite deljeni ili javni računar, nikada nemojte odabrati da računar sačuva Vaš ID za logovanje/e-mail adresu ili lozinku, i ne zaboravite da se odjavite sa svog naloga svaki put kada napustite računar. Poželjno je takođe da koristite sve postavke privatnosti ili kontrole koje smo vam omogućili na našoj web stranici/aplikaciji.
Prenos Vaših podataka o ličnosti Skladištenje i obrada Vaših podataka o ličnosti kao što je opisano u tekstu iznad zahtevaju da se podaci o ličnosti na kraju prenose i/ili skladište na odredištu izvan zemlje Vašeg prebivališta, i to u Švajcarskoj i Luksemburgu. Mi ćemo takođe prenositi Vaše podatke o ličnosti u zemlje u i/ili izvan Evropskog ekonomskog prostora („EEA“) (npr. kod drugih Nespresso/Nestlé entiteta ili ad-hoc partnera u zemlji, uključujući zemlje koje imaju različite standarde zaštite podataka u odnosu na one koji se primenjuju u EEA. Mi (i) smo uspostavili standardne ugovorne klauzule odobrene od strane Evropske komisije kako bismo zaštitili Vaše podatke o ličnosti (i Vi imate pravo da od nas zatražite kopiju ovih klauzula tako što ćete nas kontaktirati na dole navedeni način) i/ili (ii) ćemo se osloniti na Vašu saglasnost (gde je to dozvoljeno zakonom).
8. PRISTUP VAŠIM PODACIMA O LIČNOSTI
Pristup podacima o ličnosti Gde je to predviđeno zakonom, Vi, kao i Vaši naslednici, predstavnici i/ili punomoćnici, imate pravo pristupa, pregledanja i traženja fizičke ili elektronske kopije informacija koje se čuvaju o Vama. Vi takođe imate pravo da zatražite informacije na izvoru Vaših podataka o ličnosti.
Ova prava možete ostvariti tako što ćete nam poslati e-mail na srb.dataprivacy@sf1coffee.com ili pisati nam na SF1 coffee doo, Kralja Aleksandra 12/3/57, Novi Sad, Srbija, uz prilaganje kopije Vašeg identifikacionog dokumenta ili ekvivalentnih podataka (ukoliko to zatražimo od Vas i ako je to dozvoljeno zakonom). Ukoliko zahtev podnosi neko drugo lice u Vaše ime, bez dostavljanja dokaza da je zahtev zakonito sačinjen u Vaše ime, takav zahtev će biti odbijen.
Imajte na umu da će sve informacije za identifikaciju koje su nam dostavljene biti obrađivane isključivo u skladu sa važećim zakonom, kao i u meri dozvoljenoj istim.
Dodatna prava (npr. izmena, brisanje podataka o ličnosti). Ako je to predviđeno zakonom, Vi, kao i Vaši naslednici, predstavnici i/ili punomoćnici možete (i) zahtevati brisanje, prenosivost, ispravku ili reviziju Vaših podataka o ličnosti; (ii) usprotiviti se obradi podataka; (iii) ograničiti upotrebu i obelodanjivanje Vaših podataka o ličnosti; i (iv) povući saglasnost za bilo koju od naših aktivnosti obrade podataka.
Imajte na umu da, pod određenim okolnostima, nećemo biti u mogućnosti da obrišemo Vaše podatke o ličnosti bez istovremenog brisanja Vašeg korisničkog naloga. Možda ćemo morati da zadržimo neke od Vaših podataka o ličnosti nakon što zatražite brisanje, kako bismo ispunili naše pravne ili ugovorne obaveze. Može se takođe desiti da imamo dozvolu u skladu sa važećim zakonima da zadržimo neke od vaših podataka o ličnosti kako bismo zadovoljili naše poslovne potrebe.
Gde je to dostupno, naše web stranice imaju posebnu funkciju pomoću koje možete pregledati i urediti podatke o ličnosti koje ste dostavili. Imajte u vidu da od naših registrovanih potrošača zahtevamo da potvrde svoj identitet (npr. ID za logovanje/e-mail adresa, lozinka) pre nego što pristupe ili izmene informacije o svom nalogu. Ovo pomaže u sprečavanju neovlašćenog pristupa Vašem nalogu.
Nadamo se da ćemo uspešno odgovoriti na upite o načinu obrade Vaših podataka o ličnosti. Međutim, ukoliko imate nerešene nedoumice, imate pravo žalbe nadležnim organima za zaštitu podataka - Povereniku za informacije i zaštitu podataka o ličnosti
9. VAŠI IZBORI U VEZI SA KORIŠĆENJEM I OBELODANJIVANJEM VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI
Mi se trudimo da Vam ponudimo izbore u vezi sa podacima o ličnosti koje nam dostavljate. Sledeći mehanizmi Vam omogućavaju kontrolu nad vašim podacima o ličnosti:
Kolačići/slične tehnologije. Vašom saglasnošću upravljate putem (i) našeg rešenja za upravljanje saglasnošću ili (ii) Vašeg pregledača kako biste odbili sve ili neke kolačiće/slične tehnologije, ili kako bismo Vas upozorili kada se isti koriste. Pogledajte Odeljak 3 iznad.
Oglašavanje, marketing i promocije. Ukoliko želite da Nespresso koristi Vaše podatke o ličnosti za promociju svojih proizvoda ili usluga, možete to naznačiti preko odgovarajućih polja za štikliranje koja se nalaze na obrascu za registraciju ili odgovorima na pitanja postavljenim od strane naših trgovačkih demonstratora, CRC ili predstavnika u buticima. Ako odlučite da više ne želite da primate takva obaveštenja, možete se kasnije odjaviti od primanja obaveštenja vezanih za marketing u bilo kom trenutku, prateći uputstva navedena u svakom od tih obaveštenja. Kako biste onemogućili marketinška obaveštenja poslata od strane bilo kog medija, uključujući i društvene mreže trećih strana, možete se u bilo kom trenutku odjaviti logovanjem na web stranice/aplikacije ili društvene mreže trećih strana i prilagođavanjem Vaših korisničkih preferenci na Vašem nalogu tako što ćete odštiklirati relevantna polja ili pozvati naš CRC. Imajte na umu da ćete, čak i ako odaberete da više ne primate marketinška obaveštenja, i dalje primati administrativna obaveštenja od nas, poput potvrdi porudžbina i drugih transakcija, obaveštenja o aktivnostima Vašeg naloga (npr. potvrde o kreiranju naloga, izmene lozinki itd.) i druge važne objave koje se ne odnose na marketing.
Personalizacija (van mreže i na mreži): Kada to zahteva zakon, ukoliko želite da Nespresso koristi Vaše podatke o ličnosti kako bi vam pružio personalizovano iskustvo/ciljano oglašavanje i sadržaj, možete to naznačiti preko odgovarajućih polja za štikliranje koja se nalaze na obrascu za registraciju ili odgovorima na pitanja postavljenim od strane naših trgovačkih demonstratora, CRC ili predstavnika u buticima. Ako odlučite da više ne želite da koristite ovo, možete se odjaviti u bilo kom trenutku logovanjem na web stranice/aplikacije i prilagođavanjem vaših korisničkih preferenci na Vašem nalogu tako što ćete označiti relevantna polja ili pozvati naš CRC.
Oglašavanje zasnovano na interesovanjima. Sklopili smo partnerstva sa mrežama za oglašavanje i drugim pružaocima usluga oglašavanja („Pružaoci usluga oglašavanja“) koji vrše oglašavanje u naše ime i u ime drugih nepovezanih kompanija na Internetu. Neki od tih oglasa su prilagođeni vašim interesovanjima na osnovu informacija prikupljenih na Nespresso stranicama ili na nepovezanim web stranicama tokom vremena. Možete posetiti www.aboutads.info/choices kako biste saznali više o ovakvim vrstama oglašavanja, kao i o tome kako da se odjavite od oglašavanja zasnovanog na interesima od kompanija koje učestvuju u programu samoregulacije Alijanse za digitalno oglašavanje („DAA“). Pored toga, možete se odjaviti od ove vrste oglašavanja i u mobilnim aplikacijama kompanija koje učestvuju u AppChoices aplikaciji DAA tako što ćete preuzeti aplikaciju iz iOS ili Android prodavnice aplikacija. Vi takođe možete zaustaviti prikupljanje podataka o tačnoj lokaciji sa mobilnog uređaja tako što ćete pristupiti postavkama usluge lokacije.
10. IZMENE NAŠE POLITIKE PRIVATNOSTI
Ako promenimo način na koji rukujemo Vašim podacima o ličnosti, ažuriraćemo ovu Politiku privatnosti. Zadržavamo pravo izmene naših praksi i ovog Obaveštenja u bilo kom trenutku, te Vas stoga molimo da često proveravate da li postoje nova ažuriranja ili izmene naše Politike privatnosti.
11. RUKOVALAC PODATAKA I KONTAKT
Kako biste postavljali pitanja ili komentarisali ovu Politiku privatnosti i naše prakse vezane za privatnost, ili kako biste podneli pritužbu o našem usaglašavanju sa važećim zakonima o privatnosti, molimo da nas kontaktirate na: srb.dataprivacy@sf1coffee.com ili nam pišite na adresu SF1 coffee doo, Kralja Aleksandra 12/3/57, Novi Sad, Srbija ili pozovite naš CRC na 0800 253 253
Takođe možete kontaktirati našeg Službenika za zaštitu podataka putem e-pošte na: srb.dataprivacy@sf1coffee.com ili poštom na: SF1 coffee doo, Kralja Aleksandra 12/3/57, Novi Sad, Srbija.
Mi ćemo prihvatiti i istražiti svaku pritužbu o načinu na koji upravljamo podacima o ličnosti (uključujući i pritužbu da smo prekršili Vaša prava predviđena važećim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Rukovalac podataka
Nestlé Nespresso SA
Avenue de Rhodanie 40, 1007 Lozana,
Švajcarska
Odgovorni za
Sve aktivnosti
Rukovalac podataka
Nestlé Treasury International S.A. 7,
Rue Nicolas Bové L - 1253 Luksemburg
Odgovorni za
Operacije platnih kartica vezane za web stranicu/aplikaciju.
Napomena: u određenim ograničenim slučajevima, drugi Nestlé ili Nespresso entitet može biti zadužen za obradu podataka sa Vaše platne kartice.
Rukovalac podataka
SF1 coffee doo
Kralja Aleksandra 12/3/57,
Novi Sad, Srbija
Odgovorni za
Sve aktivnosti
Povraćaj sredstava
Ukoliko odustane od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Trgovac je dužan da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju kupac vraća.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Nespresso prihvata vraćanje samo one robe koja je potpuno nova i u originalnom stanju i ambalaži, uz prateće fakture. Pod takvim uslovima, Nespresso će nadoknaditi iznos plaćen za vraćene proizvode u roku od 14 dana od dana prijema takvih proizvoda.
Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Ugovor na daljinu možete preuzeti ovde.
Obrazac o odustanku
Obrazac o odustanku možete preuzeti ovde.
Reklamacioni list
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
Ugovor o prodaji na daljinu
Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti ovde.
Kako naručiti na Nespresso stranici?
Kako biste kupovali na Nespresso Srbija web stranici, potrebno je da budete registrovani.
Proces registracije je jednostavan:
Kliknite na „Prijavite se“ na vrhu bilo koje stranice, a zatim na „Registrujte se“.
Otvoriće se nova stranica gde je potrebno da unesete Vaše ime, prezime, email adresu i šifru. Odaberite da li ste član Nespresso Kluba. Ukoliko jeste, unesite Vaš članski broj Nespresso Kluba i poštanski broj.
Označite kućicu ispred polja “Dozvoljavam upotrebu mojih podataka i slažem se sa Nespresso Politikom privatnosti” i kliknite na Nastavite.
Na novoj stranici odaberite da li želite da se registrujete kao fizičko ili pravno lice i unesite podatke za dostavu. Polja označena sa * su obavezna. Odaberite načine na koje želite da budete kontaktirani. Kliknite na “Nastavite”.
U sledećem koraku imate mogućnost da registrujete Vaš aparat za kafu ukoliko ga već posedujete. Odaberite model, boju, unesite serijski broj Vašeg aparata, datum kupovine i način na koji ste dobili aparat. Kliknite na Registracija.
Ukoliko ne posedujete aparat, kliknite na Registracija.
Uspešno ste se registrovali.
Proces poručivanja
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodajte u korpu“ – kliknite na njega i odaberite količinu. Artikal će biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku klikom na “Korpa” na vrhu stranice možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena. Sve cene na sajtu su izražene sa uračunatim Porezom na dodatu vrednost (PDV).
Ukoliko želite da odustanete od kupovine nekog proizvoda, kliknite na „X“ koje se nalazi pored njega i proizvod će biti uklonjen iz korpe.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na „Moja korpa“ i bićete preusmereni na novu stranicu sa sadržajem Vaše korpe. Kliknite na “Nastavite” na dnu stranice. Potvrdite Vaše podatke za dostavu, ili unesite nove ukoliko želite da proizvodi budu isporučeni na drugu adresu.
Trenutno omogućavamo isporuku samo dostavnom službom Milšped na teritoriji Srbije.
Ovde možete videti koliko iznose troškovi isporuke Vaše porudžbine. Cena je sa PDV-om.
Kliknite na “Nastavite”.
Na ovoj stranici možete da izaberete način plaćanja. Ukoliko ste se registrovali kao fizičko lice, možete odabrati jedan od dva načina:
- Plaćanje pouzećem - plaćate gotovinom kuriru prilikom dostave Vaše porudžbine.
ili
- Plaćanje karticom – odabirom ove opcije bićete preusmereni na sigurni portal WS Pay provajdera za plaćanje karticama i potrebno je da pratite uputstva.
Ukoliko ste se registrovali kao Pravno lice, Vašu porudžbinu možete platiti preko računa. Po prijemu porudžbenice, biće Vam poslate instrukcije za uplatu.
Kliknite na “Nastavite”.
Ukoliko imate neki komentar u vezi sa dostavom, možete ga uneti u polje na ovoj stranici.
Prihvatite uslove kupovine označavajući kućicu pored teksta „Klikom na dugme, slažete se sa Uslovima korišćenja i prodaje.“.
Kliknite na “Potvrdite”.
Vaš proces naručivanja je završen.
Na mejl adresu koju ste ostavili prilikom registracije će stići potvrda porudžbine sa specifikacijom naručenih proizvoda, cenama i troškovima isporuke.